سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش بازاریابی تلفنی، دوره جامع بازاریابی و فروش

آموزش بازاریابی تلفنی و همچنین دریافت دوره جامع بازاریابی و فروش کمک می کند تا یک فروشنده تمام عیار شده و در بخش های مختلف شغل خود به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید. جهت دریافت این آموزش ها می توانید به صورت حضوری یا به شکل آنلاین در کارگاه های قدرتمند و کاربردی معتبر شرکت نمایید.

 

آموزش بازاریابی تلفنی را از کجا شروع کنیم؟

 

دریافت آموزش بازاریابی تلفنی باعث ارتقای عملکرد تیم فروش در شرکت های بزرگ و کوچک می شود و جزء مسائل و نکات بسیار مهم می باشد. توجه کردن به آن به دلیل گسترش شبکه های مجازی لازم و ضروری است.

ممکن است برخی از افراد تصور کنند که با روی کار آمدن شبکه های مجازی مانند: اینستاگرام، تلگرام، سایت ها، وبلاگ ها و موارد دیگر بازاریابی تلفنی دیگر تاثیری نداشته و جزء روش های قدیمی محسوب می شود. اما در واقعیت بازاریابی تلفنی همچنان جزء روش های پیشتاز در بازاریابی قرار می گیرد.

اگر شما هم تمایل دارید که آموزش بازاریابی تلفنی را شروع کنید، باید بدانید که در این آموزش ها چند تکنیک مهم بوده که افراد باید به آنها تسلط کامل داشته باشند. اولین مرحله برای دریافت این آموزش ها فراگیری تکنیک های اساسی است.

انتخاب مراکز معتبر که در این حوزه فعالیت می کنند، یک قدم شما را به هدف نزدیک تر می کند. چرا که تمامی راه حل هایی که قرار است شما با آزمون و خطا به آنها برسید، این مرکز قبلا در مورد آزمون و خطا قرار داده و پس از تایید در پروسه آموزش خود قرار می دهند.

اما به طور کلی در جریان دریافت آموزش بازاریابی تلفنی نیاز است که برخی از تکنیک ها را فرا بگیرید:

  • تعیین هدف برای فروش یا ارائه یک محصول خاص
  • تهیه یک لیست از مشتریان هدف و ارائه هرچه بهتر این محصول به آنها
  • تمرکز بر روی نوع صدا و لحن و رعایت ادب و صحبت به صورت شاداب و با ولوم پایین و ریتم مناسب
  • داشتن یک متن بازاریابی اصولی برای کاهش استرس در هنگام صحبت کردن و انسجام فکری
  • داشتن یک لحن بسیار ساده در عین احترام گذاشتن به مشتری و ایجاد حس صمیمیت

 

 

ویژگی های یک دوره جامع بازاریابی و فروش مناسب

 

در حال حاضر شیوه های مختلفی برای بازاریابی و فروش مناسب وجود دارد که آشنایی با هر کدام از آنها سبب ترقی بهتر در کسب و کارها می شود. البته در بین این روش های مختلف، انتخاب مناسب ترین آنها با توجه به نوع کسب و کار هم ،جزء مهارتهایی است که باید به دست آورید.

دوره جامع بازاریابی و فروش توسط مراکز زیادی ارائه می گردد؛ اما یک دوره جامع استاندارد باید برخی از سرفصل ها را آموزش دهد، تا به شکل بهتری بتواند به دانش پذیران کمک کند.

از مهمترین ویژگی های دوره جامع بازاریابی و فروش به صورت حرفه ای می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • انتخاب افراد با انگیزه و با تمایل برای رشد و توسعه شخصی و گروهی
  • انتخاب مدرسان حرفه ای بر اساس معیارهای مختلف جهت تدریس در سرفصل های دوره
  • تنظیم ساختار و محتوای دوره بر اساس دوره های استاندارد بین المللی، با توجه به نیاز دانش پذیران

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با گروه مشاوران و نوآوران آروشا تماس حاصل کرده و از مشاوره متخصصین این امر بهره مند شوید.

تمامی آموزش ها در این مرکز کاملا تضمینی، آموزش فروش عملیاتی به همراه ارائه نمونه کار و فایل های آموزش به صورت حضوری و مجازی ارائه می گردد.